Michael Joseph Jackson (ur. 29 sierpnia 1958...
zm. 25 czerwca 2009 w Los Angeles) – amerykański muzyk, artysta estradowy,
świetny tancerz, kompozytor, autor tekstów i wideoklipów. Znany jako jeden z najlepszych wykonawców muzyki pop i jeden z najpopularniejszych muzyków w historii, powszechnie nazywany: „Królem Popu”- [... KING OF POP...]

niedziela, 24 kwietnia 2011

pamientnik

                           " Pamiętnik "...!?                            

1) Są to autentyczne fragmenty z pamiętnika Michaela:
 
17 listopada 2008
" Zbyt dużo ciśnienia, ciśnienia, ciśnienia.....ciśnienia wszędzie."

20 grudnia 2008
" Nie jestem uzależniony. Ale nie mogę przestać.... "
"Jeśli Elvis ... (nieczytelne) więc może ja."
"Atak serca uczyniony narkotykami o Tak Tak !"
"Wrócę kiedy będę Gotów. Lepiej niż Elvis!"
"Nie wiem kim jestem, nie wiem. Może jestem tylko ojcem dla swoich dzieci ?
" Może ..."
"To przez Narkotyki!"

"Może na Boże Narodzenie 2009 ? Albo na Nowy rok. To jest lepsze. To będzie Martwego zwiedzanie." - Zmartwychwstanie?
"Prawdziwy Thriller, muszę odpocząć. Jestem zmęczony . Nie myślę. "
"Narkotyki"

"Wiele fanów wciąż mnie kocha. Niektóre osoby nienawidzą mnie. Będzie różnie po tym. "

 Powrót ze "śmiertelną trasą" prawdziwy Thriller. Ale ja muszę odpoczywać." - śmiertelna trasa......

"Jestem zmęczony. Nie myślę jawnie''

2) No i ten fragment, który dał milionom fanów wiarę w życie:

"Muszę odpocząć od tego gwaru, będę miał "zawał serca" i potem wrócę w święta 2009, albo może lepiej w nowy rok i będzie prawdziwy Thriller zobaczycie!"

3) Przed  śmiercią Elizabeth Taylor na Twitter umieściła zastanawiające wiadomości:
"If you listen to his lyrics they are those of a modern day prophet
and it beseeches us to listen to him and what he sang"
- tłumaczenie: 
"Jeśli słuchasz jego tekstów, one są tymi z przyszłości i 
one błagają nas żebyśmy słuchali jego i tego co on śpiewa"

"I won't use words like preaching because that is off-putting,
but listen. Listen to his messages." 
-tłumaczenie 
"Nie chcę używać takich słów jak wygłaszanie kazania, 
bo to jest odpychające, ale słuchajcie. Słuchajcie jego wiadomości"

PS:
> pozdrawiam :***
> M&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz